Περιεχόμενα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΕΚΠ64 - ΕΑΠ
Το ιστολόγιο προσφέρει στους φοιτητές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων μια ολοκληρωμένη βάση γνώσεων και πρακτικών για τη διδασκαλία και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων με κριτικό πνεύμα. Κάθε κεφάλαιο καλύπτει κρίσιμες πτυχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και σχετίζεται με τις θεματικές ενότητες και τα ερωτήματα των γραπτών εργασιών του έτους 2023-2024 στην ενότητα ΕΚΠ64: Εκπαίδευση Ενηλίκων του μεταπτυχιακού προγράμματος του ΕΑΠ "Επιστήμες της Αγωγής". Περιλαμβάνονται Quiz αυτοαξιολόγησης/εμπέδωσης/αξιολόγησης με τις ενδεικτικές απαντήσεις, λύσεις παλαιότερων θεμάτων, όπως και extra εκπαιδευτικό υλικό ebooks παρουσιάζοντάς τα με ευέλικτο τρόπο μέσω κριτικών ερωτοαπαντήσεων ανά κεφάλαιο.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
1.1. Ορισμός και Σημασία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων1.2. Ιστορική Αναδρομή
1.3. Σύγχρονες Προκλήσεις και Τάσεις
Κεφάλαιο 2: Θεωρητικό Πλαίσιο και Προσεγγίσεις
2.1. Μετασχηματίζουσα Μάθηση του Jack Mezirow2.2. Θεωρία της Κοινωνικής Αλλαγής του Paulo Freire
2.3. Σύγκριση Θεωριών Μετασχηματίζουσας Μάθησης και Κοινωνικής Αλλαγής
Κεφάλαιο 3: Σύγκριση Θεωριών Μετασχηματίζουσας Μάθησης και Κοινωνικής Αλλαγής
3.1. Εσωτερικοί και Εξωτερικοί Παράγοντες3.2. Θεωρίες και Μοντέλα Συμμετοχής
3.3. Προσωπικές Εμπειρίες και Πρακτικές Εφαρμογές
Κεφάλαιο 4: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
4.1. Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών4.2. Στρατηγικές Ένταξης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
4.3. Διατύπωση Εκπαιδευτικών Σκοπών και Στόχων
4.4. Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
4.5. Στρατηγικές και Μέθοδοι Διδασκαλίας
4.6. Σύγκριση Θεωριών Μετασχηματίζουσας Μάθησης και Κοινωνικής Αλλαγής
4.7. Ειδικά Χαρακτηριστικά Εκπαιδευομένων Ομάδων
Κεφάλαιο 5: Σύγκριση Θεωριών Μετασχηματίζουσας Μάθησης και Κοινωνικής Αλλαγής
5.1. Προετοιμασία και Οργάνωση Εκπαιδευτικού Χώρου5.2. Δράσεις Κατά την Εναρκτήρια Συνάντηση
5.3. Αντιμετώπιση Συγκρούσεων και Διαχείριση Κρίσεων
5.4. Αξιοποίηση Τεχνών στη Διαχείριση Συγκρούσεων
6.1. Τύποι και Κατηγορίες Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
6.2. Μοντέλα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
6.3. Μέθοδοι και Τεχνικές Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
6.4. Εφαρμογή Αποτελεσμάτων Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Κεφάλαιο 7: Ειδικά Θέματα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
7.1 Εκπαίδευση Ευπαθών Πληθυσμιακών Ομάδων7.2. Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση και Κατάρτιση
Κεφάλαιο 8: Συμπεράσματα και Προτάσεις
8.1 Συνοπτική Ανακεφαλαίωση
8.2 Μελλοντικές Κατευθύνσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
8.3 Προτάσεις για Βελτίωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Κεφάλαιο 9: Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
9.1 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 1: Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων9.2 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 2: Θεωρητικό Πλαίσιο και Προσεγγίσεις
9.3 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 3: Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Συμμετοχή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
9.4 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 4: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
9.5 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 5: Υλοποίηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
9.6 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 6: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
9.7 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 7: Ειδικά Θέματα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
9.8 Ανακεφαλαίωση Κεφαλαίου 8: Ειδικά Θέματα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων